søndag 4. september 2011

NIB's Utfordring "Høstfølelse"

 Fordi om jeg fremdeles venter på at sommeren skal komme hit til Sunnmøre, så innser jeg nok at høsten kommer snikende inn og sommeren 2011 er blitt et utelatt kapittel...
Det blir tidligere og tidligere mørkt om kveldene, datteren min på 3-år begynner å bli enig i at det er natt ute når hun skal legge seg. Jeg blåser støvet av te-lysene, fyrer opp i peisen og kryper under pleddet.
Tid for innekos :)

Her er mitt bidrag til NIB`s septemberutfordring:

 Peisen er tatt i bruk igjen...

 Nå som mørket sniker seg på, følte jeg for å male de hvite "HOME" bokstavene brune. Silkeduken som jeg kjøpte i "Chinatown" i Singapore er kommet på bordet igjen.



Ha en fortsatt koselig helg!

2 kommentarer:

  1. Sannelig har vi nesten likedan peis. Koselig å sitte foran peisen når regnet høljer ned utenfor

    Lotte

    SvarSlett
  2. Koselig peis :-) Fikk lyst til å sette meg foran den :-) Ha en god natt :)
    klem Hilde

    SvarSlett